majaslifeuknow.blogg.se

Jag är en 12årig tjej som ska börja/går i sexan och jag är en tävlingsinriktad simmande vinnarskalle som faktist inte kan ta en förlust. Jag älskar att träna, shoppa, springa och sova. That's life.

Tag Time :D

Publicerad 2014-06-30 13:48:32 i Allmänt,

Hej hej! Som jag sa i förra inlägget skulle jag göra en Tag, så nu kör vi!
Tag: Get To Know Me Better!
1: Har du några djur? Nej, tyvärr har jag inte det, men jag skulle gärna vilja ha en hund.
2: Nänm tre saker som är fysiskt nära dig. iPaden, Tangentbordet och En datamus :P
3: Vad är det för väder just nu? Det är mulet och har precis regnat.
4: Kör du? Och i såfall, har du krockat? Nej, jag är bara tolv och då har man inget körkort:D
5: När vaknade du imorse? Jag vaknade runt 9:20.
6: När duschade du sist? Igår.
7: Vilken film såg du senast? Jag började kolla på Mean Girls nyss, men var för lat för att kolla vidare :D
8: Vad står det i ditt senaste sms? Det står: Varför?
9: Vad är din ringsignal? Jag har olika för olika personer som ringer.
10: Har du varit i något annat land? Ja, jag har varit i Danmark 2 ggr och på Kanarieöarna 1 gg.
11: Gillar du sushi?Jag älskar sushi c:
12: Vart köper du dina matvaror? På Östenssons eller Ica :)
13: Vi skippar denna
14: Hur många syskon har du? Jag har en lillebror.
15: Har du en stationär dator eller en laptop? Jag har en laptop, men nu lånar jag mammas dator ;D
16: Hur många år blir du nästa gång du fyller år? Jag fyller år den 26:e mars, så jag fyller 13 nästa år :)
17: Använder du kontaktlinser eller glasögon? Nej, det gör jag inte.
18: Färgar du ditt hår? Nej, det gör jag inte, får inte för mamma >:(
19: Säg något du ska göra idag. Jag ska till biblioteket och sedan blogga lite till... kanske kolla klart på Mean Girls.
20: När grät du sist? Jaadu... det kommer jag inte ihåg :D
21: Vad är den perfekta pizzatoppingen? KEBAB :D
22: Vad föredrar du: Hamburgare eller cheeseburgare? Det är faktist inget av de, föredrar nuggets, men av dom är det hamburgare.
23: Har du någonsin varit uppe från morgon till morgonen där på? Ja faktist, jag har varit uppe från 10.00 ungerfär till ca 04,30.
24: Vad har du för ögonfärg? Jag har blågrå ögon.
Sista, 25: Kan du känna skillnaden mellan Pepsi och Cola? Nej det kan jag inte, för mig är det typ samma smak. Samma sak om jag ska jämföra typ cola och icas egna, känner ingen skilldnad.
--
Det var denna lilla tag, ni får gärna göra denna också om ni vill, men skriv gärna ert blogg namn i kommentarerna så jag kan kolla på eran :)
Hoppas ni tyckte detta var kul, så hörs vi! Seeya♥
/Maja~♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

MajaSwimmer

Jag är en 12årig sprallig tjej som älskar att tänja på musklerna och pressa migsjälv till Max i mitt tränings schema. Jag simmar and im lovin it:D

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela