majaslifeuknow.blogg.se

Jag är en 12årig tjej som ska börja/går i sexan och jag är en tävlingsinriktad simmande vinnarskalle som faktist inte kan ta en förlust. Jag älskar att träna, shoppa, springa och sova. That's life.

Saker jag stör mig på

Publicerad 2014-06-28 22:30:54 i Allmänt,

Hej hej alla!! Ganska glad nu, slog just mitt läsar rekord!!! 7 läsare på en dag! OMG!! Ganska stort för mig. :D
Jag har idag varit på Busfabriken och kört GoKart! Det var jättekul och så. Längtar som fanken till att börja träna igen! Hittat mina själfriends byxor för ett tag sedan. Mina haremsbrallor. Ska köpa ett par tränkabyxor på Gina nån dag. Nu till saker jag stör mig på.
1. Folk som försöker försöka få en att gilla en, genom att skryta överdrivet.
2. Folk som skryter över sin pojkvän/flickvän.
3. När man simmar och måste andas, fast inte får.
4. Mascara borste rakt i ögat.
5. När man ska sova, men det är för ljust.
 
Sådär då!
Nu lägger jag in Random bilder, just because i can ;D









Okay, det var lite Random pics. Är ganska trött och så, måste nog sova snart, ska bara kolla lite insta och andra bloggar först... Ska åka bil aslänge imorn. Här kommer några låtar som kommer göra hela bilresan kortare!
1. Din soldat- Albin
2. Still the one- One direction
3. Preacher- One republic
4. Make it bundem- Skrillex
5. Bangarang-Skrillex
6. Fancy-Iggy Azaela
7. Wiggle- Jason Derulo ft. Snoop Dog.
8. Ashtrays and heartbreaks- Snoop Lion ft. Miley Cyrus.
--
Tack för ni orkar läsa min blogg<3 Det betyder mycket:*
Puss och Godnatt älskade läsare<3
Love, Maja<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

MajaSwimmer

Jag är en 12årig sprallig tjej som älskar att tänja på musklerna och pressa migsjälv till Max i mitt tränings schema. Jag simmar and im lovin it:D

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela