majaslifeuknow.blogg.se

Jag är en 12årig tjej som ska börja/går i sexan och jag är en tävlingsinriktad simmande vinnarskalle som faktist inte kan ta en förlust. Jag älskar att träna, shoppa, springa och sova. That's life.

Jaadu..

Publicerad 2014-06-30 11:45:41 i Allmänt,

Hej alla! Nu kör vi ett nytt inlägg då! 
Nu har jag precis kört Wii, Just Dance 2014. Det va jobbigt, nu ligger jag i soffan och väntar på svar från en kompis.
Kollade statistiken nyss... 24 sidvisningar igår... Omg... Det är coolt...
Jag ska köpa dessa byxor nån dag:

Eller
Eller dessa 
Det är träningsbyxor...
Ikväll blir det träning då, hoppas det inte regnar, man vill ju inte frysa i bassängen. 
Men iallafall ska jag göra en tag  min VideoFyMe kanal. ( MajasLife02) checka in min kanal;) 
Vi hörs!
Love, Maja<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

MajaSwimmer

Jag är en 12årig sprallig tjej som älskar att tänja på musklerna och pressa migsjälv till Max i mitt tränings schema. Jag simmar and im lovin it:D

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela