majaslifeuknow.blogg.se

Jag är en 12årig tjej som ska börja/går i sexan och jag är en tävlingsinriktad simmande vinnarskalle som faktist inte kan ta en förlust. Jag älskar att träna, shoppa, springa och sova. That's life.

En till tag!

Publicerad 2014-06-30 14:41:19 i Allmänt,

Haha, gillar att göra tags, nu kör vi en med 30 frågor om smink :*
1. När började du sminka dig? Kanske när jag gick i fyran..? Då var det bara mascara.
2. Hur lärde du dig att sminka? Jag övade ofc, man blir bara bra om man övar.
3. Favoritmärke? Isadora och Maybelline.
4. Gillar du att bära foundation, om ja, vilken är din favorit? Jag behöver nada foundation, så jag använder inte.
5. Läppstift, läppglans eller läppenna? Läppglans.
6. Gillar du lösögonfransar? Aldrig testat faktist.
7. Favorit ögonskuggsfärg? Biege(?), ljus rosa.
8. Vad har du för smink i skolan? Om jag har det, brukar det vara concealer, puder och mascara.
9. Bild på din sminksamling. (Kanske i nästa inlägg)
10. Favorit sminkborste? Claudias mjuka ögonskuggspensel.
11. Gillar du att bära bronzer? Njaa, har aldrig riktigt testat att ha bronzer.
12. Favorit mascara? Maybellines the rocket och mega volume- isadora.
13. Var har du ditt smink? I min neccesär i en låda i toaletten.
14. Favoritblogg? oceanhorse.bloggplatsen.se och jeasar.blogg.se
15. Brukar du ha på dig rouge? Nope.
16. Kopierar du nån kändis sminkstil? Nää, skulle inte säga kopiera, men inspireras av Nicki Minaj bland :D
17. Favorit makeup artist? I dunno :D
18.  Vilken är din favorit sminknung till natten? Mascara och liiiite eyeliner.
19. Favorit concealer? Maybelline fit me! nr 15 och Wet n wilds concealer palette.
20. Favorit ögonskuggs primer? Har ingen, vill inte ha.
21. Vart köper du ditt smink? Jag köper oftast på typ H&M.
22. Favorit toner? Blackhead eleminating toner från neutrogena.
23. Favorit ögonskuggs/Rouge palett? Ögonskuggspalett: Wet n wilds: Petrol Push(?)
24. Vilken ögonskuggssort gillar du mest: cream, matte, powder, sheer eller shimmer? Där väljer jag nog shimmer och matte.
25. Favorit eyeliner? LilySeven black eyeliner.
26. Använder du smink varje dag? Inte på sommaren, men på våren, vintern och hösten gör jag det i princip varje dag.
27. Favorit puder? Isasdoras matte powder.
28. Favorit sminkborttagare? En skummig makeup remover från demons&angels (lyko.se)
29. Gillar du flytande eyeliner? Aldrig testat faktist :D
30. Favorit läppglans? Isadoras lippen i candy pink/ sugar pink. idk...
--
Det var den andra tagen idag, hoppas att ni gillade den och att ni vill ha fler tags eller så! Och juste! Gillar ni min nya header? Isåfall, Leave a comment down bellow :D Nu ska jag dra till Bibblan.
Seeya!
/Maja~♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

MajaSwimmer

Jag är en 12årig sprallig tjej som älskar att tänja på musklerna och pressa migsjälv till Max i mitt tränings schema. Jag simmar and im lovin it:D

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela