majaslifeuknow.blogg.se

Jag är en 12årig tjej som ska börja/går i sexan och jag är en tävlingsinriktad simmande vinnarskalle som faktist inte kan ta en förlust. Jag älskar att träna, shoppa, springa och sova. That's life.

Bilresa... :/

Publicerad 2014-06-29 06:58:51 i Allmänt,

Idag ska jag somsagt åka bil skitlänge... Orka det lixom.
Jag venne varför, men jag ser fram emot att börja sexan... Asså seriöst. Sexan. Äldst på skolan. Nä, men ...
Hähäää, jag vaknade fööörst>:D Asså shieeeeet vad varmt det är asså. Svettas typ ihjäl... 
Detta var ett kort och heeelt onödigt inlägg, men jag kände för att uppdatera lite. 
Vi hörs! 
Love, Maja<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

MajaSwimmer

Jag är en 12årig sprallig tjej som älskar att tänja på musklerna och pressa migsjälv till Max i mitt tränings schema. Jag simmar and im lovin it:D

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela