majaslifeuknow.blogg.se

Jag är en 12årig tjej som ska börja/går i sexan och jag är en tävlingsinriktad simmande vinnarskalle som faktist inte kan ta en förlust. Jag älskar att träna, shoppa, springa och sova. That's life.

Träningspass

Publicerad 2014-07-01 21:01:31 i Allmänt,

Idag har jag tränat och så.. Men jag orkar inte skriva ner för att jag har glömt😜
Har köpt några saker idag. Här är en liten haul.

Löpskor: Puma

Dessa byxor med texten "Work Out" Gina Tricot 129:-
Nu sitter jag och kollar på Allsång på Skansen med brorsan.
Jag kom att tänka på en grej.
I alla tidningar är "tjej" delen rosa, och "kill"delen är blå eller nån annan mörk färg.
Tjejer ska även gå klädda i tonvis liter smink och se så snygga ut som möjligt för att killar ska ska gilla en. Det är så oerhört töntigt.
En tjej jag vet, bantar för att hon tycker att hennes mage putar ut.
Asså, för det första är vi bara barn än, och för det andra försvinner det när vi växer.mdrt är så oerhört onödigt, varför är dagens samhälle då utseende fixerat? Jag har hört en del säga att dom inte vill byta stil till typ pastell emo, för att hen är rädd för att bli dömd efter hennes klädstil. Man ska ju få se ut hur man vill utan att bli utfryst och lämnad helt ensam. Det är hemskt. Tro på dig själv och skit i samhällets normer, va dig själv och ingen annan.
Nog med det nu, hoppas att ni mår bra och så!
Vi hörs!
🎀☁️Stay Cloudy And Alive☁️🎀

Kommentarer

Postat av: Jeasar

Publicerad 2014-07-01 22:36:04

Håller med! Man ska inte bry sig hur magen ser ut eller hur mycket fett man har! Och utseendet är inte det som gäller i kärleken det är det inre! Jag så några åttaåriga tjejer gå en gång förbi och dom hade tagit mascara och ögonskugga och läppstift på sig och det var en vanlig måndag hur kan föräldrar tillåta det?! Jag tycker såhär om någon vill att någon ska gilla en så ska man inte vara cool inte försöka att se snygg ut man ska bara va sig själv som Maja sa! Och så ska man tro på sig själv och en sak är, någon gillar dig för den du är! Förlåt att det blev långt jag tyckte det du tog upp va så himla sjukt bra! Och förresten så behöver man väl inte svära för att vara cool inför andra som killar gör och tjejer! Tack o hej!! Bra Maja!

Postat av: Jeasar

Publicerad 2014-07-01 22:40:03

Och förresten jag skulle vilja ställa mig inför hela Sverige och säga det att man ska va sig själv och det är mitt mål! Maja är du med på att hjälpa mig?! Hoppas att personer förstår vad du har skrivit!

Postat av: Tilda 😺

Publicerad 2014-07-01 23:41:39

Ja tycker ni skrev bra saker båda två kan inte skriva så långa kommentarer för är inte så bra på det 😔ops blev ganska långt ändå bra bloggar både Maja och jeasar 👍👍

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

MajaSwimmer

Jag är en 12årig sprallig tjej som älskar att tänja på musklerna och pressa migsjälv till Max i mitt tränings schema. Jag simmar and im lovin it:D

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela